неделя, 29 март 2015 г.

Welcome little one

Първият ми опит с алкохолни маркери.Съвсем ненадейно,дори за мен реших да си набавя няколко маркера (които установих ,че са ми крайно недостатъчни за някакъв резултат).
Преди около 2 месеца поръчах хартия за алк.маркери от чужбина в желанието се да я тествам с акварелните моливи,поръчката пристигна с огромно закъснение(по вина на нашите пощи )и аз съответно писах на доставчика.След няколко дни получих пратката си и писах на доставчика ,че всичко е ок.Но след около 2 седмици ,като ходих да изпращам писмо ми казаха ,че имам пратка .Като видях от същия доставчик са ми изпратили същата пратка още веднъж.Веднага им писах и предложих да я платя,но те мило ми отговориха да го приема ,като подарък(кога ще ги стигнем ,но това е др.въпрос ).Реших ,че е знак и така се породи желанието ми да пробвам алк. маркери :D Купих си 2 сета Spectrum noir ,като за начало и разбира се веднага разбрах,че са крайно недостатъчни.За да успея да оцветя картинката ми бяха нужни повече и вкарах в употреба акварелните си моливи с които е изключително трудно да се оцветява на тази хартия.
Винаги съм си мислила,че оцветяването алкохолни маркери е лесно,в сравнение с моливите имам предвид.Но за мен беше изключително труднооо .Комбинацията на цветовете и разбира се наличието на по-голям брой е много важно.Тук не се получава и грам преливане ако съответния цвят ти липсва.Беше ми трудно да свикна,имайки предвид,че с моливите от 1 цвят можеш да докараш 3 нюанса с преливане.Спирам,че стана много дълго,не е много типично за мен :D Ето го и първият опит за пред хора и 4 мой :D

Печата е на Мо и е много сладурски. Кашона  е оцветен с акварелни моливи ,опаковъчната хартия също.Дрешката се получи добре,имам цели 6 жълти цвята (не знаех,че има толкова разновидности на жълтото ) :)


Надявам се да ви хареса :)
Стела
ххх



1 коментар:

  1. Such a cutie! Love that image and love your bright colours and the sentiment is fab! Thanks for joining us this week at Sketch Saturday, Niki xx

    ОтговорИзтриване