събота, 22 ноември 2014 г.

Здравейте :)
Време ми беше и аз да си направя местенце, където да публикувам нещата, които правя с толкова любов. Благодаря на сестра ми за помощта и търпението.
Започнах да правя картички преди около година и  никога не съм вярвала, че това ми хоби ще ми донесе такова щастие. Никога не ме е бивало в рисуването, изкуствата или каквато и да е арт насока, но ето, че макар и на 30 години, открих начин по който мога да се изразявам :)
Надявам се, моето местенце да ви хареса. Сложих му зимна премяна за да е в тон с празничните картичките, които правя тези дни.

Благодаря Ви за вниманието и ще се радвам, ако станете мои последователи :)

Това е последната картичка, която направих и веднага стана една от любимите ми. Печатът е на Paper Shelter и още щом го видях се влюбих в него. Фона направих с печат и ембосинг пудра и след това го оцветих с акварелни моливи.

Надявам се да ви хареса :)



2 коментара:

  1. Пу, първи последовател! ;)
    Много мила зимна картичка, Стеле! <3 Браво за желанието и куража да си направиш собствен блог! :) Като че ли беше вчера, когато аз самата взех същото решение след много мислене и премисляне. :) Добре дошла в блог-пространството! Пожелавам ти безкрайно много забавления с твоето хоби и с прекрасните хора, които ще срещнеш тук! :) <3
    Пп: Махни проверката за "бот" при оставяне на коментар от настройките на блога ти. ;)

    ОтговорИзтриване
  2. Джиджи,толкова се радвам,че ти си първият ми последовател.Сигурна съм,че ще ми е на късмет :)Още ми е малко трудно да си формулирам постовете,но съм сигурна,че с времето ще се ошлайфам :DБлагодаря ти :)

    ОтговорИзтриване